Wednesday, April 7, 2010

aku dan aku




kenapa jd begini???
Dah tak mampu nk bersuara..
Bukan bermakna tiada suara.. tp..
Xleh nk mengeluarkan kata2..
Terhadap si dia..
Kenapa keras sasngt hatiku ini???
Kenapa xleh ungkapkan hanya satu patah kata sahaja..
Adakah kerna luka di hati yg belom terubat ag..
Aku sangt terluka upanya..
Dengn kata2 nya..
Dengan gurauannya..
Syieda,
Come on lah..
Even hanya gurauan..
Namun i take it serious...
Veri2 serious..
mmg payah nk benci org nih...
tp klu sekali benci..
payah nk hilangkan lak..
tp aku tak benci dia..
aduihhhh...
mmg xleh nk ungkap ngn kato2
apo kah perasaan ini...
ohhh... ok,
the rite word is aku sangat sakit hati ngn kato2 yg dikeluarkan...
sakit sampai xleh nk balas semua msg2 yg diberikan...
d skype kaa,
d hp kaa...
d fb kaa..
sumer xleh nk reply...
aku menganggapnya spt saudaraku sudah,
saudara yg dulu aku selalu bercerita kpd nya..
Banyk crita yg aku kongsikan...
Kisah sedeh ader,
Kisah hepi ader,
Kisah xlogik pom ader,
Mcm2 lah..
Tp sejk kejadian tuu..
Sumer hancur..
Aku xreply walau satu pom msg yg diberikan..
Begini upanya hati pempuan.. klu benar2 hati itu dilukai..
Bukan xnk maafkan dia..
Tp tak terungkap ngn kata2..
So, aku ambik keputusan utk hanya berdiam diri..
Sampai bilakah aku mampu bertahan...
Ok.. kalau itu takdirnya..
Aku pasrah n redha...
Klu ader jodoh ...takkan kemana..
Aku igt janji ALLAH SWT...
Aku berjihad..

No comments:

Post a Comment

gagaga