Friday, February 4, 2011

kerdilnya aku di sisi MU

assalamualaikum wbt...

setinggi2 kesyukuran aku panjatkan kepada MU YA ALLAH...

di atas segala limpah, inayah, kurnia, n rahmat yang telah ENGKAU berikan kepada hambaMU yang bernama syahida farhan binti azha ini.....

alhamdulillah

alhamdulillah

alhamdulillah

segala nikmat dunia telah KAU berikan pada hambamu ini YA ALLAH....

segala yang aku mahukan....
berupa kasih sayang umi baba,..
x lupa jugak hal2 dunia yag aku impikan...
berunsur material, atau apo2 pom....
semua itu aku dapat di dunia ini,...
aduh89....

YA ALLAH SWT...
begitu pemurah n penyayangnya MU YA ALLAH ...
terkadang aku terfikir...
atas segala apa yang kau berikan ini...
apa pula balasan yang aku boleh bagi padaMU YA ALLAH...

YA ALLAH ...
sudah cukupkan bekalan ibadah yang aku buat ????
sudah tentu tidak wahai syahida....
kau sendiri pon tahu itu bukan...
sangat cetek ilmu aku...
sangat sedikit ibadahku...
malah..
sangat banyak dosa ku....
begitu jahil lagi aku...

bekalah apa ja yang aku ada...
sepanjang hidup ini...
sepanjang 22 tahun hidupku ini...
untuk mengadapMU nanti YA ALLAH...

astaghfirullahalazim...

aku memohon padamu YA ALLAH....
tetapkan hatiku...
jangan KAU bolak balikkan hati ini...
sesungguhnya hati ini sediakala tidak tetap...

oleh itu teguhkan hatiku ini YA ALLAH....
dalam menghadapi dunia yang penuh cabaran...
berhadapan dengan segala mehnah n tribulasi dunia ini....

YA ALLAH....
ampunkan dosaMU ini...
aku bertaubat dari segala dosa YA ALLAH...
dari segala maksiat duniwi yang aku create sdiri ini...
kerdilnya aku disisiMU ...

MASYAALLAH...


No comments:

Post a Comment

gagaga