Tuesday, March 30, 2010

bukan dia jodohku...


Rupanya bukan dia jodohku..

Alhamdulillah Ya ALLAH,

Kerna menjauhkan dia dariku ya ALLAH,

Aku berjihad untuk melawannya...
Bantulah hambaMU ini ya ALLAH..

Semoga cinta dan kasih sayangku hanya lah pada mu ya ALLAH..
Instead of my ummie, baba, family n sahabat2ku ya ALLAH...
Semoga hati ini teguh berpegang kepada sunnah MU..
Semoga hati ini terus kuat melawan nafsu serakah laknatullah...

Semoga hati ini terus kuat memegang agama MU ya ALLAH...
Engkau telah memberiku petunjuk Ya ALLAH...

Bahawa dia bukan jodohku...

~ seandainya dia adalah jodohku,

~simpanlah dia untukku pada masa yg sebenrnya,

~namun seandainya dia bukan jodohku,

~jauhkanlah dia sejauh2nya dari hati hambaMU ini,

~xsanggup lagi diri ini menanggung dosa2..

~xtertanggung lagi dosa ku ini YA ALLAH...

~zina hati yg aku lakukan,

~zina mata yg aku perhatikan,

~zina lidah yg aku pertuturkan...

YAAA ALLAH.... aku bertaubat YA ALLAH..

Tuhan sekalian alam...

Batapa jahilnya diriku ini...

Ampunkan dosaku YA ALLAH...

.........................................................

Sayu ku rasa tika ini....



No comments:

Post a Comment

gagaga