Friday, October 8, 2010

syahdunya rasa hati

assalamualaikum wbt...

entry kali nih ditujukan buat seorang sahabat....
sahabat yang sebelum nih dok bergelak tawa bersama...
sahabat yang sebelum nih bergembira bersama...
sahabat yang sebelum nih buat soklan esemen bersama...
sahabat yang sebelum nih pi makan bersama..
sahabat yang sebelum nih pi kelas bersama kadang2...
sahabat yang sebelum nih tunggu saya habis lab even dia xder lab...
sahabat yang sebelum nih saling dok cerita masalah...
sahabat yang sebelum nih tempat mengadu kesedihan, ketidak puasan hati...
sahabat yang sebelum nih plan nk pi jalan2 bersama..
sahabat yang sebelum nih tempat curah rasa hati...
sahabat yang sebelum nih sekepala, sekaki, setangan n segala paincaindera...

namun, sahabat yang sebelum nih bersama, akhirnya... dah x bersama...
YA ALLAH YA TUHANKU....
betapa sedehnya aku... apabila mengenangkan sahabat ini...
aku berkawan dengannya kerana Engkau YA ALLAH...
namun,apakah salah ku sehingga dia meninggalkan aku ...

dua hari dah pkir apa salah diri ini...
apa yang mengguris hatinya...
sehinggakan dia berdiam seribu bahasa...
apa yang aku ucapkan padanya ptg itu???
apakah YA ALLAH ... ???

hanya KAU sahaja yg memahami hati ini YA ALLAH...
aku tak sanggup kehilangan seorang sahabat nih YA ALLAH...
dia sangat bermakna dalam hidupku ...
bukakanlah hatinya untuk memaafkan aku YA ALLAH...
bukakanlah hati ini juga YA ALLAH.... supaya aku nampak apakah silapku terhadapnya....
aku memohon pertolonganMU YA ALLAH...
bantulah hambaMU yang lemah ini....

wahai sahabat....saya sayang awak sangat2.... kenapa awak lari dari saya???
kenapa awak???
jelaskanlah, apakah salah saya??? dimana silap saya..??.
semoga sy dapat memperbetulkan sikap atau keluluan terlampau itu,,,
apakah tindakan bodoh yg saya buat hingga awk xboleh terima dan berdiam sepi begini...
tiada jalan penyelesaian jika awk berdiam, berduka begini...

wahai awak... sedehnya apabila mengenangkan detik2 bahgia kita bersama dulu...
rindunya saya nk tengok muka awak depan2...
2 hari dah x tengok muka awk...
2 hari jugak lah xdengar cerita awk..
awk selalu datang umah sy....
namun, 2 hari nih awk x muncul pom...
sy menangis 2 hari nih... adakah awk pon???

namun, apa yg saya harapkan... semoga awk bahagia bersama kawan2 awk yg lain...
dan pinta sy.. jangan benci saya...




No comments:

Post a Comment

gagaga